Haarlemmermeer

54e Algemene ledenvergadering en afscheid Deliane

Op de 54e Algemene Leden vergadering namen wij afscheid van een van onze bestuursleden, onze penningmeester van 23 jaar! Deliane Suidgeest. Dat werd op een bijzondere manier gedaan, Paula Boelen overhandigde haar een mooi boeket en een tuinbon om de schade van de laatste storm te herstellen , er komt een struik / boom in de namengallerij in hun tuin. Als kers op de taart was Wilma Walenburg van het Landelijk Bestuur aanwezig., 23 jaar penningmeester, dat verdiende een oorkonde met bijpassende speld! Deze werd uiteraard meteen opgespeld. Deliane nam afscheid met een kleine speech en uiteraard hebben we op haar geproost met de aanwezigen van de vergadering die goed bezocht werd en waar veel goede suggesties en ideeën werden gedeeld voor de komende tijd.

De presentaties van dit jaar werden als zeer interessant bevonden, het bloemschikken in afgeslankte coronavorm heel creatief opgelost .

Helaas hebben wij voor dit jaar moeten besluiten om de open tuinendag in nieuw Vennep te laten vervallen vanwege te weinig aanmeldingen van tuinen.

Wij gaan ons als bestuur beraden om het voor volgend jaar een iets andere vorm te geven.

De vergadering leverde ook een aanbod tot het overnemen van de post van penningmeester op, de Heer Jos Blok, sinds 5 jaar lid van Groei en Bloei Haarlemmermeer, komt op de eerstvolgende bestursvergadering een kijkje nemen.

Diverse aanwezigen gaven zich op voor onze tuinenreis op 9 juni, dat belooft weer een hele gezellige te worden, er zijn nog een paar plekken vrij in de bus en aanmelden is nog mogelijk .

De eerstvolgende gebeurtenis is onze stekjesbeurs op 1 mei, en weer mét “onze meesterbakkers”.!

Wij hopen iedereen weer bij de Meertuinders in Hoofddorp te ontvangen en voor de schatten uit onze tuin een nieuwe eigenaar te vinden.