Haarlemmermeer

Moestuinvereniging de Meertuinders
Willem Pijperlaan 85
2132 KK Hoofddorp

De leukste tuinwinkel van de Haarlemmermeer!!

Meer info:

22 september2024 is het weer zover. We zijn dan te gast bij De Meertuinders om ons teveel aan planten, stekken, zaden en andere tuin gerelateerde spullen aan te bieden. De leukste tuinwinkel van de Haarlemmermeer, waar je niet met geld maar met ruilen (maar zonder mag heus ook…) naar huis gaat met nieuwe schatten. Eerlijk delen, dat wel. Om half twee wordt de handel neergezet waarna om twee uur het sein klinkt om je slag te slaan.

Koffie, thee en wat lekkers staan klaar in het clubhuis. Het gezellige evenement wordt om half vier afgesloten. Spullen die niet zijn meegenomen gaan weer met de eigenaar terug naar huis. Wil jij ook iets bakken voor deze dag? Leuk! Dan graag een mailtje naar Paula.